Centrum Pomoci

Ako nakupovať

Ako nakupovať v našom internetovom obchode ProChem.sk

Ďakujeme, že ste navštívili e-shop profesionálnej čistiacej chémie Tenzi.

Nákup u nás je jednoduchý, pričom sa nemusíte obávať žiadnych “prekvapení” v podobe skrytých poplatkov.

Robíme všetko pre to, aby ste aj cez internet mali rovnaký skvelý pocit z nákupu a dostali špičkový zákaznícky servis, ako keby ste nakupovali v ktorej koľvek inej kamennej predajni.

  1. Pozrite si náš sortiment na prochem.sk a vyberte si z našej ponuky.
  2. Pri jednotlivých položkách nájdete popis. Po zvolení správneho produktu a varianty vložte do košíka tlačidlom Pridať do košíka.
  3. Po vložení tovaru do košíka si môžete ďalej prezerať náš sortiment a do košíka pridávať iné položky.
  4. Ak ste s výberom skončili, prejdite do Košíka, kde uvidíte prehľad Vami zvolených položiek, ktoré skontrolujte, či sú v poriadku.
  5. Máte  možnosť tovar objednať s registráciou, aj bez nej. Ak sa prihlásite do  svojho účtu, budete mať prehľad o Vašich predošlých nákupoch
  6. Zaregistrujte/Prihláste sa do svojho účtu, alebo vyplňte fakturačné a kontaktné údaje a adresu doručenia.
  7. Zvoľte formu platby.
  8. Odošlite objednávku.
  9. Po odoslaní objednávky Vám príde e-mail so všetkými potrebnými informáciami o Vašej objednávke.
  10. Čakajte na Váš balíček, robíme všetko pre to, aby sa k Vám dostal čo najskôr.

Ak potrebujete pomôcť s nákupom, kontaktujte nás

Iné otázky a problémy

Vyriešime vaše problémy

 

Všetky vaše otázky na ktoré ste nenašli odpovede smerujte na náš e-mail info@prochem.sk.

Na všetky e-maily sa snažíme odpovedať v rovnaký deň prijatia e-mailu.

Reklamácia tovaru

Aj keď je percento chýb na dodávanom tovare mizivé, je dobré vedieť, že prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

 

Ako mám reklamovať?

  1. Stačí vyplniť Reklamačný list. Do poľa Popis závady, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú závadu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť a spracovať.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku.
  3. Balík odošlite na našu adresu:
    ProChem.sk
    Liesek 416/130
    027 12 Liesek

O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

 

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu, ktoré malo použitý tovar pri doručení. V prípade tovaru s vyznačenou lehotou použiteľnosti zodpovedáme aj za to, že daný tovar bude v tom čase spôsobilý na použitie.

Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samú osebe považovať za chybu tovaru. Takisto za chybu tovaru nemožno považovať nedostatky v darčekoch a inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny obalu výrobcom).

Aké práva mám pri reklamácii?

V prípade chyby tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky, alebo iného produktu. Ďalej ste oprávnení požadovať odstránenie chyby prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.

Pokiaľ by také odstránenie chyby bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, ste oprávnení požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny. A pokiaľ ide zároveň o významnú chybu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar zašlite späť a my vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu.

Kupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na info@prochem.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20€. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5€ s DPH.

Storno objednávky

Objednali ste si na našom e-shope tovar, ale z akéhokoľvek dôvodu potrebujete objednávku stornovať? Bez ohľadu na to, či máte u nás účet, zrušenie objednávky je rýchle a bezproblémové.

Objednávku môžete zrušiť jednoducho prostredníctvom e-mailu.

Postup je následovný:
1. Zadajte e-mailovú adresu info@prochem.sk
2. Do predmetu napíšte STORNO "číslo vašej objednávky"
3. Do správy napíšte: Požadujem stornovanie mojej objednávky číslo "číslo vašej objednávky"
4. Po stornovaní objednávky vám príde e-mail

Najčastejšie otázky a odpovede

- Ako funguje storno objednávku s uvádzaným zľavovým kupónom?
Ak stornujete tovar, na ktorý bol uplatnený zľavový kupón, platnosť kupónu zaniká spolu so zrušením objednávky. Kupón tak nebude možné uplatniť pri ďalšej objednávke.
 
- Keďže som objednávku už uhradil, kedy môžem očakávať vrátenie peňazí?
V prípade zrušenia vašej predplatené bankovým prevodom alebo online platbou, proces vrátenia finančných prostriedkov prebehne automaticky. Sme odhodlaní vrátiť vaše peniaze rýchlo a efektívne, pričom sa usilujeme o refundáciu do piatich pracovných dní. Garantujeme, že maximálna lehota na vrátenie peňazí nepresiahne 14 dní od anulovania objednávky a odstúpenia od zmluvy. Pri platbách kartou sa vrátená suma pripíše s dátumom pôvodnej transakcie.
 
- Môžem dodatočne upraviť objednávku?
Objednávku môžete upravovať až do momentu jej spracovania. Ak potrebujete doplniť tovar, predĺžiť dobu platnosti objednávky, zmeniť spôsob platby, či upraviť dodaciu adresu, môžete tak učiniť kedykoľvek pomocou kontaktného formuláru alebo telefonicky.
 
Výmena a vrátenie tovaru

Výmena a vrátenie tovaru

Je v našom záujme vyriešiť všetky problémy čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte obávať, že by ste na vyjadrenie o výmene čakali dlhšie, ako je potrebné (spravidla sú všetky problémy vyriešené do niekoľkých dní).

Produkty je možné vrátiť do 30 dní, musia však byť doručené v originálnom stave - teda neopotrebované, nepoškodené a v originálnom balení.

 

Ako vymeniť tovar?

V prípade, že sa rozhodnete tovar vrátiť alebo vymeniť, zašlite ho na adresu spolu s vyplneným formulárom pre výmenu tovaru

1. Poriadne zabaliť vami odoslaný tovar.

2. Odošlite nám tovar.

Po vyplnení elektronického formulára nám potom stačí daný tovar spolu s vytlačeným formulárom poslať na adresu: 

ProChem.sk
Oravická 416/130
027 12 Liesek

Odporúčame zásielku odoslať ako doporučený balík s poistením, aby sa v prípade straty tovaru na ceste k nám mohla záležitosť reklamovať. Balík, zabaliť naozaj dôkladne, aby sa zabránilo možnému poškodeniu alebo strate.

3. Vybavenie.

Keď k nám balík dorazí, starostlivo ho skontrolujeme a ak je všetko v poriadku, vydáme pokyn pre vrátenie peňazí na váš účet. Vrátenie platby trvá maximálne 14 dní, robíme však všetko preto, aby peniaze prišli ešte oveľa skôr, zvyčajne už za pár dní. Kontaktujte nás prosím, ak vám peniaze neprišli do dvoch týždňov – spolu určite nájdeme príčinu a napravíme ju.

Ak chcete tovar vymeniť za iný a pôvodný tovar je v poriadku, obratom vám pošleme balík s novým tovarom.

Ak tovar nespĺňa podmienky na vrátenie (je viditeľne použitý, porušený či nekompletný), pošleme vám tovar späť na vašu adresu aj so zdôvodnením.

Otázky a odpovede

- Ako mi budú vrátené peniaze?

Pri vyplňovaní formulára si môžete vybrať, či vám platbu pripíšeme na platobnú kartu alebo bankový účet, ktorým ste objednávku zaplatili. Pri vrátení peňazí na kartu nie je potrebné vypĺňať ďalšie údaje a pri vrátení peňazí na bankový účet je potrebné uviesť IBAN.

- Aký tovar môžem vrátiť?

S výnimkami uvedenými vyššie je možné vrátiť takmer všetky produkty. Je dôležité, aby bol tovar kompletný, nepoškodený, nepoužitý, označený a v pôvodnom obale.

- Ako dlho trvá vrátenie produktu?

Keď k nám zásielka dorazí, upozorníme vás emailom, skontrolujeme či je všetko v poriadku a najneskôr do 14 dní vám budú vrátené peniaze na váš účet. Proces však zbytočne nezdržiavame a peniaze vám vrátime na účet zvyčajne v priebehu prvých dní. Ak ste platbu nedostali do 14 dní, kontaktujte nás a my čo najskôr nájdeme príčinu problému.